Planer för idag

Planer för idag är att vara med http://emelienoreen.blogg.se! Idag får troligtvis alla hästar vila!Idag har jag lagomt ont i höften, kommer få ett blåmärke där efter igår, när Spicy fixade en flygtur åt mig, rakt in i en oxer..! Nu har jag åkt av 52 gånger... ;) Detta är mina favorit ridbyxor, De heter Back 2 Back och kostar runt tusenlappen, Bekvämaste ridbyxor jag någonsin ägt! Blir lätt att köpa fler!


Fin blogg du har skaffat Hannah! :)<3
Sv: ja jätte kul att det äntligen har släppt med Ribbel, hon känns finare än någonsin nu!! Äntligen.. :)<3
Kram

2013-07-15 // 16:44:30
» Sofie

Sv: haha jaa! Ju prickigare desto bättre! :D

Svar: Japp! :D prickar ä bäst! :D
Hannah

2013-07-16 // 00:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback