Idag och imorgon

Idag red jag och Emelie ut på Spicy och Tuttis, hon tog Spicy och jag Tuttis!
Det gick bra! :)
Sen red mamma fram Tingas och hoppade några hinder så att jag kunde hoppa honom när han var framriden och allt, haha!
Skuttade även Tuttis jämt något hinder, Emelie hoppade även en cavaletti på Spicy ;)

Imorgon ska Spicy gå på hjalet/paddocken och gå lite dressyr på hacket!
Aldrig ridit henne på det så ska bli kul och testa!
Bra med variation!




Min Fina!<3


» Ester

Gud vilken söt blogg du har!! Verkligen en ur fin header!!

Just nu har jag en omgång av "veckans blogg" på min blogg. Kika gärna in här och delta ---> http://evh.blogg.se/2013/july/veckans-blogg.html#comment

Kram Ester

2013-07-30 // 11:39:38

Fin blogg! :)

2013-07-30 // 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback