Hoppning+Dressyr

Idag red jag lite dressyr på både Spicy och Putte, Jag red halva tiden på Spicy och Lina min lillasyster red resten. Så när jag red fram Spicy red Lina fram Putte och sen bytte vi.
Det gick bra med båda.

Sen var jag iväg på hoppträning på Royal och det gick också bra!
Men puh, va stark och het han blir mot hindrena!
Det märks att det är hoppning han tycker är kul iaf!
Det var en bom framför och efter ett kryss, ca 2-2.5m mellan bom och krysset, Royal hoppar över första bommen och sen tar han krysset och bommen i ett, så det blev ett lååååångt hopp..
Älskade ponnyn<3



#gammal #bild #barasånivet

Imorgon ska jag hoppa Spicy och Tingas.






#Gamla #bilder #detta #också..


Hej,
Nu är veckans hästblogg avgjord. Kika in och se om det blev du, annars kan du alltid anmäla dig igen. Direktlänk: http://evelinnbladstrom.blogg.se/2013/august/veckans-hastblogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2013-08-25 // 21:56:20
» Frida

Jättefina bilder! :D

2013-08-27 // 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback