Förklaringar

Här kommer det lite förklarningar på som jag inte förklarat;
 
"Gissa vem?<3" inlägget: Det är min nya hopp och tävlingsponny! :D Ponny har bara fastnat i mitt hjärta och idag gick han igenom besiktningen!:')<3 Är så glad!
 Allt bara klickade, det räckte att jag såg honom stå där i sin box! Men sen vart klicken bara ännu större när jag började provhoppa honom!
Säger bara det: "PONNYN HAR KAPACITET!"
Hoppas det blir en otrolig resa med "Royal"!
 
 
 
 
 
 
 
Sen varför jag var så glad:
Bl.a. för att den nya ponnyn gick igenom besiktningen och att han snart kommer hem och för att
idag debuterade jag och Spicy dressyr och det gick jätte bra! :D Aldrig startat dressyr på henne förutom någon klubbtävlingar, men dom räknar jag inte med ;)
Men iaf startade LC:1 och LB:1
 
LC:1: 66,85%
 
LB:1: 65%
 
är supernöjd! :D
Min fina dressyrpolle :3
 
Det krånglar att ladda upp nya bilder så det får komma imorgon! :)
 


Grattis Grattis Grattis å grattis!! :D

Svar: tack å tack å tack å tack! :D
Hannah

2013-08-02 // 02:35:55

Sv; ja han e bra söt :') allt bra?

2013-08-02 // 09:41:07

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Jätte bra!! :D Själv då? :))
Hannah

2013-08-02 // 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback